سبد خرید شما خالی است.
مجموع سهامداران رندیک، توجه به خدمات پس از فروش را نه به عنوان یک هزینه بلکه بعنوان یک سرمایه گذاری به شمار می آورند.
در همین راستا و در جهت رضایتمندی بیشتر مشتریان ، در گروه خدمات پس از فروش خود از مجرب ترین تکنسین ها، کارشناسان بهره برده، و مجهز به متد و سیستم های کنترلی جهت ارائه هرچه بهتر خدمات خود می باشد.
ارتباط با مشتریان (CRM)
آنالیز پیشگیری از خرابی (FMEA)
سرویس های تعمیرات و نگهداری (TPM)
مجموعه رندیک ، امور خدمات پس از فروش خود را، در قالب دو بخش عمده زیر ارائه می نماید :
تعمیرگاه
بدیهی است که خط مشی دپارتمان خدمات پس از فروش این مجموعه، ارائه خدمات وارانتی و تعمیرات محصولات شرکت های تحت قرارداد با مجموعه رندیک، با استفاده از قطعات اصلی و مطابق با دستورالعمل ها و رویه های استاندارد کمپانی سازنده می باشد . اجرای این خط مشی همواره متضمن آماده به کار بودن دستگاهها و افزایش ضریب اطمینان آنها است .
در این راستا رندیک اقدام به جذب تکنسین های مجرب و همچنین فراهم سازی امکانات تعمیرگاهی استاندارد نموده است که بخشی از آن به شرح زیر می باشد :
- تجهیز سالن سرپوشیده تعمیرگاهی به مساحت بیش از ۸۰۰ متر مربع
- در اختیار داشتن تجهیزات کامل سرویس های PM وابزارهای مخصوص
سرویس سیار
در راستای ارائه خدمات فنی متمایز ، این مجموعه در صورت دریافت درخواست مشتریان حداکثر ظرف ۴۸ ساعت حتی در دورترین نقاط میهن پهناورمان ایران اقدام به اعزام اکیپ فنی می نماید. همچنین در زمینه خدمات فنی ، رندیک ضمن تکمیل شبکه گسترده عاملیت ها ، قابلیت های مطلوب را در زمینه جلب رضایت مشتریان خود در اقصی نقاط کشور فراهم نموده و علاوه بر تعمیرگاه مرکزی و مجموعه متمرکز خدمات فنی و آموزشی ، از شبکه گسترده تیمهای فنی سیار مجهز به خودروهای مخصوص و تجهیزات مورد نیاز به شرح زیر برخوردار می باشد .
در حال حاضر مجموعه رندیک دارای تعمیرگاه مرکزی واقع در اصفهان و عاملیت خدمات فنی در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، تبریز، مرکزی، کرمان و قم می باشد.
• استفاده از خودروهای مخصوص و مجهز به تجهیزات تعمیراتی مورد نیاز .
• استفاده از تکنیسین های مجرب و آموزش دیده در زمینه عیب یابی و تعمیرات تخصصی .
• پشتیبانی فنی تیم های سیار توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده .
• انجام سرویس های دوره ای بر اساس دستورالعمل شرکت سازنده .
• انجام سرویس پیشگیرانه ( PM ) عیب یابی و رفع ایراد ماشین آلات در محل سایت مشتری .
• نظارت کامل و به موقع بر موقعیت تیمهای سیار با استفاده از سیستم جی.پی.اس در سراسر کشور .
درخواست سرویس دوره ای
فیلد های "*" اجباری هستند