سبد خرید شما خالی است.
خدمات پس از فروش رندیک
مجموع سهامداران رندیک ، توجه به خدمات پس از فروش را نه به عنوان یک هزینه بلکه بعنوان یک سرمایه گذاری به شمار می آورند.
در همین راستا و در جهت رضایتمندی بیشتر مشتریان ، در تیم خود از مجرب ترین تکنسین ها، کارشناسان بهره برده، و مجهز به متد و سیستم های کنترلی جهت ارائه هرچه بهتر خدمات خود می باشد.
مشاوره و خدمات جهت خرید بالابر
مجموعه رندیک در راستای خدمات بهينه به مشتریان گرامی و صاحبان صنایع برای مهندسی رفع نیاز مشتری و انتخاب صحیح بالابر، با بهرهگيری از امكانات نرم افزاري و دانش فنی، اقدام به ارائه خدمات مشاورهای نموده است؛ لذا صاحبان صنایع میتوانند با ارائه درخواست مشاوره، محصولی مناسب با نیاز و دغدغههای خود را دریافت نمایند.
بخشی از خدمات مشاوره خرید بالابر :
- بازدید از سایت مشتریان
- ارائه مشاوره فنی
- نیاز سنجی مشتری
- طراحی و محاسبات
- ارائه مناسبترین پیشنهاد محصول
- معرفی محصولات مرتبط در اسرع وقت
- ارائه خدمات مشاورهای و راهنمایی خریدار
تعمیر بالابر
مجموعه رندیک با تکیه بر دانش فنی و گردهم آوری تیم مجرب، آماده بازدید از دستگاه های بالابر هیدرولیکی مشتریان عزیز و امکان تعمیر بالابر در محل مشتری و همچنین در کارگاه تخصصی خود می باشد. مشتریان گرامی می توانند هم از طریق ارتباط گرفتن با واحد فیلد سرویس شرکت و هم از طریق پرکردن فرم درخواست تعمیرات بالابر، درخواست خود را به رندیک اعلام کنند.
انواع بالابر های قابل تعمیر ایرانی و خارجی در این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:
- بالابر آکاردئونی یا قیچی
- بالابر پشت نیسانی
- بالابر پشت کامیونی
- بالابر ستونی یا ریلی
- بالابر و ترولی گلخانه ای
بازسازی و تعمیرات اساسی بالابر
تجهیزات موجود در یک سازمان در طول چرخه عمرشان دچار استهلاک می شوند و یکی از راهکارهای مورد توجه مدیران در راستای کاهش هزینه های سازمان و خرید تجهیزات جدید، اورهال یا نوسازی دستگاه های موجود می باشد. اجرای صحیح فرآیندهایی از جنس تعمیر اساسی نیازمند نیروی انسانی متخصص با توان فنی بالا، ظرفیت مدیریتی همه جانبه و البته برنامه ریزی دقیق پروژه است که به همت مجموعه رندیک در کوتاه ترین زمان و و صرف هزینه اقتصادی انجام می پذیرد. همچنین اجرای فرآیند بازسازی بالابر نیازمند مکان مناسب و ابزارآلات و ماشین آلات تخصصی می باشد که در کارگاه رندیک این امر جهت خدمات رسانی هرچه بیشتر به مشتریان فراهم شده است.
مشتریان گرامی می توانند هم از طریق ارتباط گرفتن با واحد فیلد سرویس شرکت و هم از طریق پرکردن فرم درخواست اورهال بالابر، درخواست خود را به رندیک اعلام کنند.
رندیک با ارائه خدمات اورهال، امکانات شایسته ای را به مشتریان خود عرضه مینماید. از جمله:
- استفاده از قطعات استاندارد
- ارائه 6 ماه گارانتی پس از تحویل دستگاه
- ارائه گواهی سلامت فنی در صورت نیاز مشتری
- پشتیبانی فنی پس از تحویل دستگاه
- نظارت واحد کنترل کیفی در تمامی مراحل اورهال
- بایگانی تمامی مستندات تهیه شده جهت خدمات بعدی
- ارائه گزارش به مشتریان و امکان بازدید آنها در حین اجرای پروژه
تامین قطعات یدکی
مجموعه رندیک با تکیه بر دانش فنی شناخت قطعات استاندارد و همکاری با تامین کنندگان معتبر مفتخر است قطعات یدکی مورد نیاز انواع بالابرهای صنعتی هیدرولیکی ایرانی و خارجی را تامین و در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. این قطعات شامل قطعات هیدرولیکی ، قطعات مکانیکی و قطعات برق دستگاه ها می باشد.
مشتریان گرامی می توانند هم از طریق ارتباط گرفتن با واحد فیلد سرویس شرکت و هم از طریق پرکردن فرم درخواست قطعه بالابر، درخواست خود را به رندیک اعلام کنند.
آموزش اپراتوری و سرویس نگهداری
استفاده از دستگاه بالابر نیازمند رعایت نکات ایمنی و آشنایی با عملکرد دستگاه می باشد. در موارد بسیاری این عدم آشنایی و دستکاری سیستم های برق یا هیدرولیک دستگاه باعث بروز مشکلات جدی شده است. لذا هر سازمانی موظف به آموزش قبل از استفاده دستگاه و همچنین آموزش سرویس و نگهداری به اپراتور دستگاه می باشد. هدف اصلی از نگهداری و مراقبت تجهیزات در خط تولید، یک کار ساده است. این هدف شامل به حداقل رساندن خرابی های پر هزینه و اطمینان از اینکه بالابر صنعتی، با بهترین عملکرد خود عمل می کند. رندیک امکان آموزش اپراتوری و سرویس نگهداری انواع بالابر را در سراسر کشور فراهم کرده است.
بازرسی و سرویس دوره ای
بازرسی و سرویس دوره ای به مجموعه اقداماتی اطلاق می شود که به منظور بررسی و نگهداری تجهیزات ، ماشین آلات ، وسایل نقلیه و سیستم ها انجام می گیرد. این فرآیندها به منظور اطمینان از عملکرد بهینه ، افزایش عمر مفید ، جلوگیری از بروز خرابی ها و حوادث و تحمیل هزینه های پیش بینی نشده به سازمان ها انجام می شود.
صنایع دارنده دستگاه های بالابر می توانند با توجه به تعداد بالابرهای موجود در مجموعه و همچنین میزان استفاده از آنها، از سرویس های یک ماهه، سه ماهه و یا شش ماهه رندیک استفاده نمایند تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری شود.
رندیک در هر یک از سرویس های خود گزارشات ، مستندات و چک لیست های لازم را تهیه کرده که علاوه بر بایگانی در مجموعه خود، مشتریان را در جریان کامل موارد انجام شده قراردهد
مشتریان گرامی می توانند هم از طریق ارتباط گرفتن با واحد فیلد سرویس شرکت و هم از طریق پرکردن فرم درخواست قطعه بالابر، درخواست خود را به رندیک اعلام کنند.
ارائه گواهی سلامت فنی
بازرسی فنی یکی از ملزومات محیط های صنعتی بوده و با پیشرفت و رشد واحدهای HSE مستقر در سازمان ها این امر بیش از پیش حائز اهمیت شده است. بازرسی فنی به معنای بررسی مشخصات فنی یک تجهیز و آزمون و ارزیابی های مختلف جهت تعیین میزان مطابقت آن با استانداردهای از قبل تعیین شده است.
در جهت جلب رضایت مشتریان و مباحث ایمنی فنی و استانداردهای ایمنی ، مجموعه رندیک آماده بازدید دستگاه و ارائه گواهی ایمنی فنی از شرکت های معتبر می باشد.
اجاره بالابر
در راستای رفع نیاز مشتری برای کار در ارتفاع این مجموعه بالابر نفربر با ظرفیت 130 کیلوگرم و ارتفاع دسترسی 13 متر را در اختیار مشتریانی که خرید بالابر برایشان مقرون به صرفه نیست را ارائه می دهد. اجاره بالابر همراه با ارسال ایمن و آموزش استفاده از آن در محل مشتری (استان اصفهان) انجام می پذیرد.